حمل و ارسال بار به سراسر کشور

شرکت وایو در جهت ارائه خدمات برتر به مشتریان خود در زمینه ارسال بار به سراسر ایران با تکیه بر نزدیک به ده سال حضور موفق در این صنعت و در اختیار داشتن نیروی آموزش دیده ، شبکه وسیع نمایندگان تخلیه بار و ناوگانی متشکل از انواع خودروها سرویس های متنوعی را برای فرستندگان و گیرندگان بار تدارک دیده است.

پرسنل آموزش دیده وایو اعم از تیم دفتری و بخصوص واحد امور مشتریان و پاسخگویی ، تیم عملیاتی اعم از متصدیان مجرب و کارگران با تجربه و رانندگان جمع آوری بار در سطح تهران در محل بارانداز اصلی خود واقع در کهریزک آماده اند تا تجربه ای متفاوت از ارسال بار ، پیگیری و پاسخگویی را به مشتریان گرامی تقدیم کنند.

همچنین نمایندگان تخلیه بار این شرکت در سراسر کشور با امکانات کامل اعم از محل انبار ، نیروی عملیاتی برای تخلیه و تفکیک و رانندگانی جهت پخش و توزیع محموله های ارسالی هیچ مقصدی را برای صاحبان بار بدون پاسخ نگذارده و در همه شهرها و شهرستان ها حاضر و آماده برای ارائه خدمات حرفه ای هستند.

حمل و ارسال بار به سراسر کشور

شبکه بزرگ رانندگان این شرکت نیز با انواع خودروهای حمل بار از سبک تا سنگین روزانه میان تهران و اقصی نقاط کشور در تردد هستند تا در کمترین زمان ممکن و با امنیت کامل محموله مشتریان را به مقصد برسانند.

پورتال قدرتمند وایو با ارائه خدماتی متنوع مانند پیگیری آنلاین ، ارسال پیامک های اطلاع رسانی ، محاسبه کرایه و غیره نیاز به تماس مشتریان با عوامل حمل و ارسال بار از تهران تا مقصد را به حداقل رسانده و با بروزرسانی دائمی فرستندگان و گیرندگان را در هر لحظه از موقعیت محموله خود آگاه می سازند.

یکی از تفاوت های کلیدی وایو با مجموعه های حمل و ارسال بار تاکید آن بر پاسخگویی مستمر و بی نیازی مخاطبان به برقراری تماس های تلفنی است. ما تلاش می کنیم فرستندگان بار در لحظه تحویل بار خود به واحد جمع آوری یا متصدی مستقر در بارانداز اصلی از تحویل به موقع و سالم محموله خود به گیرنده و به قیمت مناسب اطمینان داشته و با احساسی از رضایت و به دور از هرگونه دغدغه به سایر امور و فعالیتهای خود برسند.

پورتال وایو ابزاری کامل برای افراد ، شرکت ها ، کسب و کارها ، فروشگاه های اینترنتی و غیره می باشد که در کنار پورتال هایپربار که ویژه تامین کنندگان فروشگاه های زنجیره ای است و پورتال حمل اکس که اطلس صنعت خرده بار محسوب می شود سه گانه تفاوت های کلیدی و انحصاری ما نسبت به سایر همکاران بوده و نشان دهنده نوع نگرش مدیران وایو نسبت با مخاطبان و این صنعت بزرگ و پویا می باشد.

پیمایش به بالا