حمل وارسال بار در فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی امروز بخشی از زندگی همه انسان ها هستند و فرقی نمی کند که در مورد شخصی در جایی دوردست در آفریقا صحبت می کنیم یا در مورد شخصی مثلا در قلب قاره اروپا. هر کسی که هستیم و هرکجا که هستیم بخشی از نیازهای زندگی ما از طریق خرید از کسب و کارهایی که بر بستر اینترنت فعالیت می کنند تامین می گردد.

با ظهور شبکه های اجتماعی موضوع خرید از کسب و کارهای اینترنتی دایره وسیع تری پیدا کرد و شامل اغلب پیام رسان ها و اپلیکیشن های معروف نیز شد. امروزه تعداد بسیاری از افراد بدون اینکه مکانی فیزیکی برای فروش محصولات خود داشته باشند با نمایش محصولاتشان در پلتفرمهای اینترنتی و مجازی ( خواه سایت اختصاصی ، خواه شبکه های اجتماعی و خواه هر دو ) گاهی حتی بیشتر از فروشگاه های غیر مجازی هم عمل فروش انجام می دهند.

همچنین بسیاری از کسب و کارهایی که دارای امکانات فروشگاهی فیزیکی نیز هستند از امکانات پلتفرمهای اینترنتی بی نصیب نبوده و تعداد زیادی از آن ها و حتی بسیاری از نامهای معروف به صورت موازی در فضای مجازی نیز فعالیت می کنند.

امکاناتی که امروز در اینترنت برای کسب و کارها وجود دارد و امتیازهایی که از این طریق کسب می شوند و فرصت هایی که در این فناروری نهفته است ، اما مشکل بزرگی را پیش روی فروشندگان و کسب و کارها می گذارند که همانا موضوع حمل و ارسال و تحویل کالای فروخته شده بر بستر اینترنت است.

حمل و ارسال کالای فروخته شده هم یک مشکل بزرگ برای کسب و کارهای فعال در این زمینه است و هم سئوالی تقریبا بی پاسخ برای آنهایی که قصد دارند وارد این حوزه شوند.

  • آیا شرکتی وجود دارد که سفارشات را به موقع به دست خریداران برساند؟
  • هزینه حمل و ارسال سفارشات چقدر خواهد شد ؟
  • آیا از شرکت حمل کننده می توان خواست قیمت کالای فروخته شده را نیز از خریدار دریافت کند؟
  • آیا امکان عودت کالا در صورتی که خریدار به هر دلیلی منصرف شد وجود دارد؟

ما قصد نداریم در این نوشته به همه سئوالات و مشکلات کسب و کارهای فروش اینترنتی بپردازیم ولی به نظر می رسد چهار سئوال فوق پرتکرار ترین و اصلی ترین سئوالات این کسب و کارها و اشخاص هستند.

ما در وایو به پشتوانه سال ها تجربه و حضور در حوزه حمل و نقل جاده ای و درون شهری و با تکیه بر بیش از 300 نماینده در سراسر کشور و ناوگانی متشکل از انواع خودروهای سبک ، نیمه سنگین و سنگین خدماتی را برای این دسته از کسب و کارها طراحی و پیاده سازی کردیم که به باور ما بخش بزرگی از مشکلات آن ها را از میان برداشته و پاسخ های خوبی برای سئوالات متنوع آن ها می باشد.

شما برای کسب اطلاع از خدمات ما و نحوه انجام آن ها می توانید صفحات مختلفی را در همین وب سایت یافته و مطالعه نمایید یا اینکه فرم زیر را تکمیل کرده و ارسال نمایید تا خیلی خیلی زود کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما تقدیم کنند.

"*" indicates required fields

به فارسی یا انگلیسی
چه نوع کالایی در این فروشگاه فروخته می شود؟غذایی ، لوازم خانگی ، پوشاک یا . . .
YYYY slash MM slash DD
با توضیحات بیشتر به ما کمک کنید بهتر شما را بشناسیم
پیمایش به بالا