همکاری با ما

وایو نیز همانند هر مجموعه دیگر نیازمند همکاری افرادی است که با علاقه ، تخصص و پشتکار خود ضمن اینکه در محیطی پویا و رو به رشد شروع به کار می کنند وایو را نیز به سمت اهداف بلند و متعالی خود سوق می دهند. مدیریت وایو معتقد است وظیفه اوست که باید شرایط کار و بالندگی افراد توانا را فراهم نماید و در این مسیر راه برای پیوستن همکاران جدید از هر تخصص و مهارتی باز است.

در وایو بدون اینکه جنسیت ، نژاد ، فرهنگ ، مذهب ، سن و تحصیلات شما ارزشیابی شوند بابت تخصصی که دارید دعوت به کار خواهید شد و از شما فقط خواسته می شود تا ضمن احترام به اصول اخلاقی وایو در مسیر تحقق اهدافی که برایتان تعیین شده از هیچ زحمتی دریغ نکنید. بدون شک آندسته از عزیزانی که بدون توجه به حواشی احتمالی فقط بر رسیدن به هدف سازمانی خود متمرکز بوده و با تلاش خستگی ناپذیر خود همه مجموعه را یک قدم رو به جلو سوق می دهند نتیجه تعهد خود را خواهند دید و البته کسانی که نتوانند خود را با جغرافیای مجموعه سازگار کرده و به سرعت و شتاب جمع برسند از قطار تیمی پیاده خواهند شد.

اگر با رسالت و چشم انداز ما به شرح زیر موافق هستید و در خود هنر ، تخصص ، مهارت یا دانشی می بیند که نیازمند توجه است همین حالا فرم این صفحه را تکمیل کنید و بفرستید تا با شما تماس گرفته شود.

بیانیه رسالت

بب

بیانیه چشم انداز

بب

ارزش های سازمانی

بب

مرحله 1 از 3

نام و نام خانوادگی(Required)
MM slash DD slash YYYY
نشانی(Required)

توضحیات مختصر

پیمایش به بالا