اهمیت تنوع خدمات تحویل کالا

اهمیت تنوع خدمات تحویل کالا در تجارت الکترونیکی -۱

زمانی که شما یک کسب و کار تجارت الکترونیکی را اداره می کنید خدمات تحویل مناسب چیزی است که شما کاملا به آن نیاز دارید.احتیاجات مشتریان به طرز چشمگیری تغییر کرده است و در حال حاضر به یک خدمات تحویل کالای سریع و قابل اطمینان بیشترین نیاز احساس می شود.

اگر شما قصد بهبود و ارتقاء خدمات مشتریان خود را دارید و می خواهید کسب و کار خود را تقویت کنید توجه به مراحل تحویل کالا یک امر کلیدی می باشد.در این مقاله شما درخواهید یافت که چرا خدمات تحویل کالا در تجارت الکترونیکی اینقدر زیاد مهم است و چگونه می توان اطمینان یافت که درحال حاضر خدمات حمل کالا بهترین آن چیزی است که می توانست باشد. 

 چرا تحویل کالا اینقدر مهم است؟

تحویل کالا ۷ تا ۱۰ روز کاری طول می کشد.البته همچنان که فناوری رشد کرده است شمار روش ها و گزینه های تحویل کالا نیز بیشتر شده است.

امروزه مشتریان زمانی که قرار است کالایی را که به صورت آنلاین خریده اند دریافت کنند تعداد زیادی انتخاب در مقابل خود دارند.این امر باعث یک تغییر اساسی در نگرش ما شده است که اساسا تحویل کالا چگونه باید انجام شود.روش تحویل فردا به هیچ عنوان دیگر یک امتیاز نیست بلکه به واقع یک نیاز است.پس اگر کسب و کار شما تنوعی از گزینه های تحویل کالا را به مشتریان پیشنهاد نمی دهد احتمالا در میان تعداد زیادی از مشتریان بالقوه گم خواهد شد.

تحویل کالا در سراسر ایران

در ضمن تحویل کالا آخرین درک و تاثیری است که یک مشتری از کسب و کار شما خواهد داشت.پس اگر آنها مشکلی را تجربه کنند کسب و کار شما را با نگرشی منفی ترک خواهند کرد و بعید است که دوباره از شما خرید کنند.

حتی کسب و کارهایی هستند که در شرایط جغرافیایی خاص خدمات تحویل همان روز ارائه می دهند.این بسط و توسعه در خدمات حمل در ایالات متحده و بریتانیا درحال اتفاق افتادن است و با تمرکز بر بازار آنلاین مواد غذایی در حال افزایش است.   

روشهایی برای بهبود خدمات شما

برای بهبود خدمات تحویل کالا در یک شرکت تجارت الکترونیکی روش های بسیاری وجود دارد که پنج روش بهبود کلیدی را در ادامه توضیح می دهیم.

۱- تنوع گزینه های تحویل کالا

اگر در حال حاضر هم ندارید تلاش کنید تا تعدادی روش تحویل کالا ایجاد کنید تا مشتریانتان بتوانند از میان آنها انتخاب کنند.همانگونه که قبلا اشاره شد خدمات تحویل روز بعد امروزه به یک معیار و قاعده تبدیل شده است و هر کسب و کاری که آن را ارائه نکند عواقب تلخی را در فروش خواهد دید.هر چقدر گزینه های بیشتری ارائه دهید به همان میزان مشتریان خوشحال تری خواهید داشت.

این مطلب توسط Ed Smith به عنوان یک نویسنده فری لنسر با تجربه در حمل و نقل و صنعت خرده فروشی نوشته شده است و ایشان با تمرکز بر روی تجارت الکترونیک معتقدند که این صنعت همیشه رو به رشد خواهد بود.در قسمت دوم این مطلب که از اینجا قابل دریافت است توضیح کاملتری در مورد Ed داده خواهد شد ولی شما نسخه اصلی این مطلب را از اینجا می توانید پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.